دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پوستر دیواری طرح گوی راهرو

خانه » دانلود ها » پوستر دیواری طرح گوی راهرو
اورجینالبا کیفیت
RGB مد رنگی
200*320 ابعاد
PSD jpg فرمت فایل
231MB حجم فایل
72 dpi رزولوشن

طرح کاغذ دیواری سه بعدی طرح دالان و گوی

پوستر دیواری طرح گوی راهرو با کیفیت لایه باز یا نمونه طرح پوستر دیواری سه بعدی طرح دالان و گوی در فرمت PSD و در ابعاد 200*320 و با استاندارد رنگ بندی چاپی دیجیتال قرار دادیم.

تنوع طرح پوستر دیواری گل بسیار بالا است. هنردوستانی که تمایل دارند در منزل یا محیط کاری خود از کاغذ دیواری و پوستر های دیواری استفاده کنند، تنوع انتخاب بالایی دارند

اگر از بین طرح‌های موجود چیزی را نپسندند، می‌توانند سفارش طرح پوستر دیواری با طرح دلخواه را به تیم طراحی وبسایت کافه پوستر بدهند.

طرح پوستر دیواری گل با گوی های سفید :توضیح اینکه بسیاری از این تصاویر و طرح ها توسط عکاسان و گرافیست های ایرانی و  خارجی در ابعاد بسیار بزرگ و مخصوص چاپ طراحی شده اند. و مزیت آنها در با کیفیت بودن آن هاست.

نمونه پوستر سه بعدی دالان طولانی با منظره باغ سرسبز و کره های سه بعدی

دانلود نمونه طرح کاغذ دیواری گل در تونل سه بعدی با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند به عنوان تزئینی بسیار خوب برای دکوراسیون داخلی محل کار شما باشد.

این پوستر با رنگ‌های شاد سفيد  و طلایی عناصر طبیعت ازجمله كل و برگ را به تصویر می‌کشد و با نگاه کردن به آن، حس خوبی به شما القا می‌کند. این پوستر در ابعاد مختلف قابل تهیه است و محصولات چاپ شده با کیفیت بالا هستند.