دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پوستر دیواری پنجره رو به دریا و تایتانیک

خانه » دانلود ها » پوستر دیواری پنجره رو به دریا و تایتانیک
اورجینالبا کیفیت
RGB مد رنگی
200*320 ابعاد
psd فرمت فایل
134 MB حجم فایل
72 dpi رزولوشن

دانلود نمونه عکس زیبای دریا و کشتی تایتانیک

پوستر دیواری پنجره رو به دریا و تایتانیک یا نمونه طرح لایه باز کاغذ دیواری دریا و کشتی  در فرمت psd و در ابعاد 200*320 و با استاندارد رنگ بندی چاپی دیجیتال قرار دادیم.

تنوع طرحپ وستر دیواری سه بعدی پنجره ی باز شده به ساحلی زیبا و کشتی مجلل بسیار بالا است. هنردوستانی که تمایل دارند در منزل یا محیط کاری خود از کاغذ دیواری و پوستر های دیواری استفاده کنند، تنوع انتخاب بالایی دارند

اگر از بین طرح‌های موجود چیزی را نپسندند، می‌توانند سفارش طرح پوستر دیواری با طرح دلخواه را به تیم طراحی وبسایت کافه پوستر بدهند.

توضیح اینکه بسیاری از این تصاویر و طرح ها توسط عکاسان و گرافیست های ایرانی و  خارجی در ابعاد بسیار بزرگ و مخصوص چاپ طراحی شده اند. و مزیت آنها در با کیفیت بودن آن هاست.

طرح پنجره رو به دریا و تایتانیک

دانلود نمونه طرح پوستر باکیفیت پنجره روبه دریا ، با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند به عنوان تزئینی بسیار خوب برای دکوراسیون داخلی محل کار شما باشد.

این پوستر با رنگ‌های شاد آبی و عناصر دریا و کشتی بزرگ مجلل تایتانیک را به تصویر می‌کشد و با نگاه کردن به آن، حس خوب و شادابی به شما القا می‌کند.

طرح پنجره آرامش رو به ساحل دریا را می توان در منزل و محل کار برای زیبا سازی یا حتی پنهان نمودن نواقص دیواری استفاده نمود.

طرح پوستر دیواری دریا و ساحل  برای تزئین و زینت دادن به اتاق ها،فروشگاه های ماهی و آکواریوم و … استفاده می شود.