دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پوستر دیواری بانو صورت دختر با هنر ایرانی

خانه » دانلود ها » پوستر دیواری بانو صورت دختر با هنر ایرانی
اورجینالبا کیفیت
RGB مد رنگی
200*320 ابعاد
jpeg فرمت فایل
36 MB حجم فایل
72 dpi رزولوشن

دانلود طرح کاغذ دیواری چهره زن با هنر اسلامی و ایرانی

پوستر دیواری بانو صورت دختر با هنر ایرانی یا نمونه کاغذ دیواری چهره زن در فرمت jpeg و در ابعاد 200*320 ورزولیشن 72 با استاندارد رنگ بندی چاپی دیجیتال قرار دادیم.

توضیح : طرح هایی که با فرمت jpeg  هستند یعنی به صورت تصویر و عکس با کیفیت می باشند.

تنوع طرح پوستر دیواری آرایشگاه زنانه بسیار بالا است. هنردوستانی که تمایل دارند در منزل یا محیط کاری وسالن زیبایی خود از کاغذ دیواری و پوستر های دیواری استفاده کنند، تنوع انتخاب بالایی دارند و حتی اگر از بین طرح‌های موجود چیزی را نپسندند، می‌توانند سفارش طرح پوستر دیواری با طرح دلخواه را به تیم طراحی وبسایت کافه پوستر بدهند.

توضیح اینکه بسیاری از این تصاویر و طرح ها توسط عکاسان و گرافیست های ایرانی و  خارجی در ابعاد بسیار بزرگ و مخصوص چاپ طراحی شده اند. و مزیت آنها در با کیفیت بودن آن هاست.

پوستر دیواری چهره زن با تزئین دیواری شعر فارسی:

دانلود نمونه پوستر دیواری سالن زیبایی ، با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند به عنوان تزئینی بسیار خوب برای دکوراسیون سالن زیبایی و حتی منزل شما باشد. این پوستر با رنگ‌های کاشی کاری اسلامی ، چهره بانوی زیبا را به تصویر می‌کشد و با نگاه کردن به آن، حس خوب و شادابی به شما القا می‌کند.

پوستر دیواری طرح بانوی زیبا چهره ایرانی را می توان در منزل و محل کار برای زیبا سازی یا حتی پنهان نمودن نواقص دیواری استفاده نمود.

طرح پوستر دیواری اسلامی و چهره زن برای تزئین و زینت دادن به اتاق ها، ادارات، مغازه ها، کافه ها و سالن های زیبایی … استفاده می شود. همچنین پوستر دیواری بانو صورت دختر با هنر ایرانی می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای تبلیغ کالاها و خدمات در فضای عمومی نظیر خیابان ها، متروها و … نیز استفاده شود. پوستر دیواری به عنوان یک رسانه تصویری قابل استفاده در آموزش و پژوهش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


تصویر سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، پس زمینه بافت دیوار، طراحی مدرن، رنگ دیوار تزئینی مدرن، کاغذ دیواری، دکوراسیون مدرن، صورت دختر