دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح همبرگر برای دیوار فست فودی

خانه » دانلود ها » طرح همبرگر برای دیوار فست فودی
اورجینالبا کیفیت
RGB مد رنگی
180*320 ابعاد
jpeg فرمت فایل
13 MB حجم فایل
72 dpi رزولوشن

دانلود طرح کاغذ دیواری فست فود با طرح همبرگر

طرح همبرگر برای دیوار فست فودی باکیفیت یا نمونه کاغذ دیواری فست فود و رستوران در فرمت jpeg  در ابعاد 180*320 و با استاندارد رنگ بندی چاپی دیجیتال قرار دادیم.

نکته : طرح ها و فایل های با پسوند ai را با نرم افزار ایلوستریتور  و پسوند PSD را با نرم افزار فتوشاپ میتوانید ویرایش کنید .

تنوع طرح‌ پوستر دیواری فست فود همبرگر بسیار بالا است. هنردوستانی که تمایل دارند در منزل یا محیط کاری خود از کاغذ دیواری و پوستر های دیواری استفاده کنند، تنوع انتخاب بالایی دارند و حتی اگر از بین طرح‌های موجود چیزی را نپسندند، می‌توانند سفارش طرح پوستر دیواری با طرح دلخواه را به تیم طراحی وبسایت کافه پوستر بدهند.

کاغذ دیواری سه بعدی ساندویچی

برچسب دیواری سه بعدی فست فود طرح همبرگر با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند به عنوان تزئینی بسیار خوب برای دکوراسیون داخلی محل کار شما باشد.

این پوستر با رنگ مشکی و تصویر با کیفیت از وکتور همبرگر رنگی در مرکز طرح را به تصویر می‌کشد و با نگاه کردن به آن، اشتها برانگیز می باشد. این پوستر در ابعاد مختلف قابل تهیه است و محصولات چاپ شده با کیفیت بالا هستند.

پوستر دیواری تصویری فست فود تصویر همبرگر را می توان در منزل و محل کار رستوران برای زیبا سازی یا حتی پنهان نمودن نواقص دیواری استفاده نمود.

پوستر دیواری طرح فستفود مدل همبرگر برای تزئین و زینت دادن به اتاق ها، ادارات، مغازه ها، کافه ها و فستفود ها استفاده می شود. همچنین پوستر دیواری می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای تبلیغ کالاها و خدمات در فضای عمومی نظیر خیابان ها، متروها و … نیز استفاده شود. پوستر دیواری به عنوان یک رسانه تصویری قابل استفاده در آموزش و پژوهش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.